döööööööööööööööööööö

Inte för att vara den som är den och jag ska absolut inte klaga, men jag tror att jag tar och dör ett tag snart.. Jag e så jävla slutkörd, känner mej mer skank än en kokainberoende, anorektiskt, whittrash hoe som säljer sej i hamnen mellan 21 och 04 varnnan dag. En liten hora som svettas i svettiga, äckliga, urtvättade pikétröjor designade 1900-kallt som är så korta att an nästan visar halva pattarna så fort man sträcker armarna ovanför huvudet. Jag stinker en salig blandning av inlagd gurka, senap, stekos och har cheddarost under naglarna, on top of this finns det en farlig odör osande svett och jag gillar det inte. Idioter som på allvar tror vi säljer fallafel och vill ta med sin mat i dt:n (?), nehe, youre shitting with me aight? Jävla underutveckade hoes som inte fattar, neeeeeeeeej, men det gick väl bra.. Eeh ja? jag e bara DÖD.

Jag kan inte länggre koppla ihop vad jag tänker med hur jag agerar. Det funkar inte, handikappad känner jag mej, brännskadad i hela ansiktet och utslitet hjärta. Haha nu kanske vi tog i lite och sanningen är att jag antagligen (mest troligt) mår prima av 12 timmars djupsömn och värsta bamsefrukosten imonn.  JAG ÄLSKAR MITT LIV :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker om dig även om du luktar :) <3

2010-03-23 @ 23:23:30
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0