...

Igår så fyllde jag år, fick mej den mest nödvändiga ålderna av de alla, 19. Yey grattis till mej, nu är det bara 1 år kvar till systemet. Spenderade 5 timmar av min dag med att stå som ett fån på bordet på bk-lounge och leverera högklassiga gourmet-dellikatesser. Fick även ta del av marcus/amadeus/marus/amadeus/MARCUS väldigt eh underbara skönsång, hela 2 ggr! Vissa har ju tur här i livet vill jag lova. Efter det sprang jag till bussen, hungrig, stressad och vrålhungrig, kom med bussen, gjorde lilla uppkörningen och ska träna på hur jag ska placera bilen. Fick även bokat min uppkörning och teori, loooooooooooooooooooooooong time to the big day :(. Mammsi och pappsen plockade upp mej och dino ringde och bölade om grått hår. Får la se om det va så jävla allvarligt, nej för killen skulle FÄRGA håret ljusare, good luck chuck med högklassig affärsoxideringsfärg. Funderade om det skulle bli en favorit i repris a la förra året, men jag somnade innan 8 så det blev inget med det. Haha, världens bästa födelsedag avslutades med tårta vid 10 i tolv när jag vaknat till liv igen.

Nu har jag lockat håret, ska hitta ngt att slänga på mej, sticka in till stan och spendera 70 min i en bil med dubbelkommando med george. Sen blir det illerrace runt staden för att försöka hitta ngt ha klä sej i på fredag. Wish me good luck, har en bild i huvudet, men den är väldigt luddig, kmr dissa allt tills jag får fram bilden känns det som.. Hem och köra MIN bil till besiktningen, skatta och städa den med kanske. Va ute och körde den igår, :D:D:D. Nu måste jag skynda mej som fan om jag inte ska komma försent idag med, ciao!


Innan och under jobbet, efter får tyvärr inte visas bland folk, sry..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0