if we ever meet again

Jag har haft den sjukaste, underbaraste, segaste helgen på länge. Dinoboi ringde in mej några timmar i fredags och som alltid blir man otroligt pepp och partysugen i hans sällskap. Så det blev vidare till honom efter 7, prepartade och fixade oss till max (höhö hö, typ, en av nästintill mjukiskläder har man väl alltid velat gå ut i ;P). Linus + one joinade och efter några redbull/vodka var det dags för utgång. Tre hjärtan blev det och det va ju inte igår man va där inte, men det vart förvånansvärt kul. Denis överraskade med en helgvisit och kvällen avslutades på b&b där jag lyckades spilla ut lite mer än godkänt på golvet.

Förutom fredagskvällen så har helgen bestått av oavbrutet jobb. Jobba, hem och sova, jobba, hem och sova, jobba. Jao, om jag har tur och flickorna i reseptionen på min körskola är på bra humör idag så kanske jag kan få boka min uppkörning idag. Det hade vart underbart som faen. Har suttit long as hell nu och gjort prov efter prov och klarade 3st repetionsprov, yey!

Ska ha foto idag och önskar innerligt att erika har kommit tillbaka från österrike, orkar verkligen inte sitta där själv med vår underbara skalliga lärare.. Har jag tur, ork och tid i eftermiddag så kanske jag kan börja med ngt av de miljoner arbeten som skulle ha varit inne 1800-kallt ngnting.

Har massa bra musik nu så jag vill bara glida runt i vårsverige i min lilla skanky bil och gala med på högsta volym. Är extremt sugen på överdrivet många roadtrips..


När det (om det) blir vår/ sommar igen så utmanar jag alla losers att bada med europa på tjuren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0