sämsta dagen på länge

Denna dagen kan bara ta sej i röven och dö smäsrtsamt. Började med att jag vaknade (aight) kollade lite webbtv (so far, so good), käkade musli och yogurt, ställer tallriken på golvet så länge (det va fullt på nattduksburdet) och ska sätta på mej ett ansikte. Målar eyeliner på ena ögat och lägger ifrån mej den medans det torkar, fixar en skiva som ska brännas samtidigt. Klär på mej och ska fixa det andra ögat. Då hittar jag inte den jävla diplinern. Vänder hela rummet upp och ner och den är borta. Kul att vara halvsminkad lixom. Under sökandet trampar jag i muslitallriken och skvätter yogurt all over. 30 min kvar tills bussen ska gå. Fixar håret och råkar få i liiite för mkt silokon så att det ser jättefett ut när det är nersläppt, satsar på mössa ist dagen till ära. Och where the fuck la jag mössan då? Då är den borta, slänger kläder och grejor tills jag hittar diplinern iaf. Mössan är fortfarande puts väck. Sminkar andra halvan av ansiktet och ser inte lika fördjävlig ut längre. Slänger upp håret i en knut och hittar mössan. Mitt i allt kmr pappa in och tjötar om några katter som behöver nytt hem när cancersjuka matten kmr dö. Det va ju inte jättekul, men jag har inte tid lixom.. Ska bränna skivan och datorn säger att jag inte har ngn brännare, kul lixom.. Springer till bussen och är där 5 min försent. Inser att jag förmodligen missat den och skyndar till 316. Ser att den kmr och får kubbs satan sista biten, kmr med den iaf, tappar telefonen på golvet och halva bussen stirrar på mej efter en fin maratonuppvisning. Svetten och näsan rinner och flåsar halva vägen in till stan. Unnar mej ett par solisar från 13 så att jag inte får solen i ögonen under uppkörningen och kör på ngn stackars penisonär ngnstans. Skyndar till skolan och träffar amanda, tar en frappe och vidare till körskolan. Dom ringer från jobbet och säger att jag ska jobba och att min tid tydligen inte var fixad. Kör världens bästa lektion, och åker vidare till vägverket. Kör uppkörningen och det gick jättebra förutom att jag inte klarade det. Hon mumlade ngt om oplanerad körning och sa att vi fick träffas igen. Tror hon gillade mej jättemkt. Åker tillbaka till körskolan och bokar ny tid, sen åkte jag hem. Behöver min nya rosa underbara blus/tunika/thing känner jag nu. Stay positive lixom. Bättre lycka nästa gång (y).

Nu ska jag digga as hell, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0