i did it

Jag är så jävla bra, jag gjorde det, jag hittade, jag pluggade, jag skrev och nu firar jag att jag skrev provet med pommes med ost och svampsås, till världens lamaste film med en kille ed gigantisk näsa i. Men jag förtjänar det, jag skrev det jävla provet, kan ju bara hoppas att jag blir godkänd med. Har halkan imonn, men har hört att det nästan är omöjligt att kugga i om jag inte kommer dit full eller dylikt. Sen blire stäng på kvällen och jag ska käka smörgåstårta på ralleballen :D.

Har en massa skolarbete att komma ifatt med känns det som, fick en till idag. "Ja,nej men nu när jag är lärarkandidat och håller i religionslektioner för en klass som jag inte känner så ska jag plåga dom till max. Ge dom stora arbeten att göras och slänga ut dom från lektionen när de vill jobba hemma". Vi diskuterade världsreligionerna med rektorn ist, och det var väl allt jag fick ut av den lektionen.

Jag kom på att jag hatar falkenberg, det är som en stor jävla labyrint och gjort för att gå vilse i. Och allting ligger ju kilometrar ifrån varandra, busshållsplatsen, statoil, Linus lägenhet och coop. Det va ingen kort promenad i flera minusgrader, snöslask och ishal asfalt. Jag halkade och fick ett alldeles eget jättestort blåmärke på röven, jag trampade genom isen och blötte ner mer än fötterna. Det va en jävla tur att jag åkte dit igår och sov hos linus och amanda för annars så hade jag ju fan aldrig hittat. Och fan vad jag va nervös, jag typ darrade innan jag tog i pennan och började skriva.

Pommesen är äckligt kalla och slabbiga nu och filmen började bli gullig och puttenuttig. Jag vill åka till gbg och shoppa, det va ett jävla bra tag sen nu.



Haha, gud jag måste gå egenom alla mina gamla bilder snart känner jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0